HTML

Semmi konkrét

Olyan dolgokról lesz szó amik épp eszembe jutnak:D néha napló, néha kritika, néha érdekességek...

Friss topikok

Linkblog

aliens. aliens everywhere.

tamara23 2012.07.31. 19:19

hát, telik a nyár. jelenleg a számomra legaggasztóbb jelenség a továbbtanulás, habár még majd' egy évig előttem a lehetőség a készülésre, de alapjában véve sem vagyok a toppon lelkiekben (azt hiszem, irritál néhány ezer ember). hogy ezt orvosoljam, a fertőző és világuralomra törekvő virtuális világot választottam megoldásként. esővízben fürdés és agyagedénykészítés helyett. az internet hullámait meglovagolván, gázmaszkos szájönszfiksön szereplők fotóit keresgélve kiváló grafikákra bukkantam, melyek atyjáról nem sokat tudok, ugyanis deviant art-on leltem a csekély adattal ellátott profilra, de minden bizonnyal sokan és sokat köszönhetnek neki azok, akik szeretik az elvont tartalommal és képi elemekkel ellátott összeállításokat. ízelítő héccáz.

béellógéparttú.JPG

béellógé.JPG

Címkék: fotó kép grafika elvont deviant art Címkék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://semmikonkret.blog.hu/api/trackback/id/tr274689089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása